søndag 25. april 2010

Sofa fra ILVA

Søndag morgen og mor sitter å drømmer seg bort i møbel verden. Har vært inne på siden til Ilva og der er det utrolig mye lekkert.Denne gangen har jeg drømt meg bort i sofaer ,utolig masse morsomme typer i alle farger og variasjoner. 
Legger her ved noen bilder av litt forskjellige.noe litt hytte stil, noen klassiske og noen sommerlige ,vet ikke helt om dette er min stil men i de rette miljøene så er de sikkert kjempe fine.
Nå venter jeg bare på ar far skal våkne (ble litt sent på verandan i går) så vi kan komme igang med planting ute,solen begynner å titte frem så det ser ut til å bli en strålende dag.
Kos dere alle sammen på en flott søndag.
Klem Anita
Hvilken sofa ville passet deg best?


9 kommentarer:

My home is my Castle sa...

På Ilva er det mye flott :)
Hos meg er det ingen tvil om at sofa nr.2 er meg hihi ;)
Men med ett annet trekk på, blir litt for mye blomster ;)

Ha en fin dag
Klem,kari

Besta sa...

Ilva har mye fint:)
Jeg likte sofa nr. 2 best, men ville nok ikke valgt blomstret trekk.
Ha en fin uke.
klem fra mrilyn

Anonym sa...

Heisann!
Så flink du er til å blogge; veldig produktiv! Likte også best fasongen på sofa nr.2 best - men tror det hadde blitt vel mye blomster. (Rart at man av og til kan få for mye av det gode.)

Da går vi inn i siste april-uke!
Kos deg!
Lilli

Balke gård sa...

God mrogen:-)

Den øveste med litt slitt skinn var nydelig, så den på Living i Oslo også..Sukk...

Jeg har en Howardsofa med hjul,og elsker den! Kos deg videre, god uke fra Marianne:-)

Maliva`s verden sa...

Jeg er midt oppi et konsulent oppdrag og der har jeg tatt helt av på Howard-møbler..og heldigvis er kundene mine helt enig. Men til den prisen Engleson selger de for...blir det nok lenge til jeg får det i eget hus. Gøy at andre blir fornøyd med mitt valg da..hi-hi. Kos deg videre;o) Klem fra Maliva

Anonym sa...

In addition, Po - P (Picture over Picture) function allows CCTV monitor to display video from alarm channel without leaving the viewing mode of the current image.
The NP-NF310 retails around $350 and features an ultra fast start-up
speed (under 3 seconds) and a 9+ hour battery life. The Samsung Chromebook is essentially a laptop that can only surf the internet and run apps.


Take a look at my web blog - samsung chromebook reviews

Anonym sa...

The unibody looks amazing and the rigid aluminum body is
better than any we have seen. Analysts also point out that, as Mac - Book
Air's strong growth, in the next 12 months, its sales will reach over $7 billion, and sell 1. how to put videos on ipad, how to convert dvd to ipad, dvd to ipad converter, Convert MKV to i - Pad.

My homepage - macbook air

Anonym sa...

Sales of the Kindle Fire are going better than expected.
The Nexus S, however, has flash while some variants, such as the Samsung Vibrant and Captivate, of the Samsung Galaxy S do
not. 3GHz Nvidia Tegra 3 quad-core processor plus 1GB of RAM.


My homepage; samsung galaxy tab 2

Anonym sa...

The question is - which platform provides the best viewing experience.
Loading time from screen to screen can vary and at times seems like it may take longer than usual but overall performance is
great. Twonky: Streams music, photos and videos to compatible devices in the home.


my site ... roku reviews

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita