fredag 11. juni 2010

Ny ytterdør

Vi skal male om huset fra rødt til hvitt i sommer og sette opp grå melert stein rund på inngangspartiet tror det vil bli veldig fint.
Jeg ønsker meg veldig en ny ytterdør også aller helst to fløyet men det er det ikke plass til :-( mulig vi kan få inn en 1 1/2 dør.
Har surfet litt på nett for å se om det var noe fint og det var det jo :-) Et annet problem er jo at Mille (hunden) vår banker på med labben når hun skal inn så døra blir ikke så veldig pen etter hvert.....
Legger ut bilder av litt forskjellige typer.





Min favoritt på enkel dør blir nok den siste her,synes den grå også er fin ......vanskelig valg 

Hvilken dør synes dere er finest ?
Klem Anita

9 kommentarer:

Ingvilds Englehjem sa...

Så spennende med ny farge på huset:)

jeg likte best den doble døren i grå;)

men lykke til med valget..

Og god helg

Anitas hus sa...

Mange nydelige dører. Jeg har den rød, men jeg har den i hvit. Passer veldig godt hos oss;)
Ellers så likte jeg veldig godt den grå jeg da, var så nydelig glass i den.

Lykke til med valgets kval og GOD HELG!!!

Klem, Anita:O)

Anonym sa...

Jeg liker også den siste i grått, vurderer den selv :-)
Har du skjekket prisen?

Simones Country Home sa...

Hallo du.
Alt bra med den damen?

Vakre dører du viser, jeg hadde nok valgt den nest siste. Liker godt sånn 1,5 dør eller 2 dørers. ;o)

Ser dere også skal til NY snart. Hvem hotel har dere bestillt der? Har ikke booka noe enda, så tips tas i mot med takk. ;o)
Vurderer en tur opp til Hadeland igjen snart. Må opp til svigers å Mona. hehe

Ha en super dag.

Klem Simone :o)

Fru Radich sa...

Enig med deg, den siste er veldig fin, søstra mi har en sånn og er veldig fornøyd. Høres ut som det blir mye forandring hos deg i sommer. Så morro, trenger litt lengre tid for å få gubben til å være med på at vi skal bytte fra rødt til hvit jeg, kanskje jeg klarer det fram til neste sommer. Har så lyst på litt forandring. Typisk kvinnfolk vet du. Ha en fin helg!

Hilde sa...

Jeg er enig med deg, den siste er veldig fin! Den kan kanskje fåes i grå, eller kanskje svart?? - dører i svart på hvite hus kan være ganske flott:-)! God helg forøvrig!

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei. Liker den nest siste, men det er fordi jeg ville ha den når vi bygde sist, men i alt byggestyret ble det en annen. Så innedørene mine ser slik ut. Veldig fine og gammeldagse! Lykke til i valg!

Anonym sa...

Eg er på jakt etter ny ytterdør! Hvor fant du den grå, på det nest siste bildet?

Likte også den øverste veldig godt:)

Anonym sa...

Hei! Den grå 1 1/2 døren var helt nydelig! Hvem produserer den?? På forhånd tusen takk for svar! =)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita