torsdag 10. juni 2010

Kurv,Hortensia og nye smykker

Heisan ny dag nye muligheter sånt liker vi. I dag har jeg fått plantet ut litt mere blomster som jeg kjøpte i helgen.
Synes det ble veldig koselig med hortensia i kurv :-) Denne andre planten vet jeg ikke hva heter synes bare den var utolig lekker også skulle den være veldig lett å få til så da får vi se.
I morgen er det gladdager på Gran butikkene er oppe til kl 22 med masse tilbud,moteshow og andre aktiviteter i løpet av helgen så det blir nok en aktiv arbeids helg.
Skal ha bursdag for Bettina og Ruben  på lørdag så er vi ferdig med det før vi drar på ferie:-)Litt nye smykker har vi også kjøpt ,har utrolig dilla på armebånd og kjeder

Ønsker dere alle en flott torsdag


Klem Anita

Ingen kommentarer:

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita