søndag 13. juni 2010

Har dere sett......

Ja nå nærmer det seg ferie med storm skritt ,har hele tiden gledet meg veldig til New York men USA har utrolig mye flott å by på. Har lastet ned noen bilder fra Washington som blir neste stopp på reisen nedover til Orlando har dere sett så flotte bygg og monumenter blir helt matt jeg. Må jo si at jeg gleder meg SINNSYKT til denne ferien,den vil nok by på masse opplevelser.

Deler noen fine bilder med dere .

Ha en flott søndag,nå bærer det av gårde til bursdag hos svigerfar i Oslo og Kathrine skal ha sin første øvelses kjøring inn i Oslo der er det jo litt annet å ta hensyn til når man kjører enn her oppe på landet,men det går nok bra :-) 


Klem Anita

1 kommentar:

pensjonat frua sa...

Sååå heldig du er som skal til USA. Har vært i NY en gang -det var en drømme tur :-) Go tur!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita