søndag 1. april 2012

Påskeunger på bordet


Har dere sett noe så enkelt og vakkert, nyinnkjøpte påskunger er satt i vase på spisestue bordet våres, enkel og grei påskepynt. De er fine nå føre de blomstrer og drysser.

Palmesøndag i dag,solen skinner og det er en flott start på påsken. far kom hjem med ny grill i går da den gamle hadde rustet opp innvendig, ikke en vanlig svart grill men helt klart en flott grill som mor falt for,og som hun ikke trodde far likte, men der overasket han, Bilder kommer senere når den er montert sammen. Håper vi får tatt den i bruk i påsken.

Har dere grillet enda ?





2 kommentarer:

fru. Lærum sa...

Dem var bare så flotte....det enkle er som regel det :-)
Noen ganger så slår far til med overaskelse til mor ;-)
blir spennende å se grillen :-)
Vi har grillet en gang og flere skal det bli.

Ha en fin dag!

klem tone

Manne's hverdag sa...

Hei Anita - og tusen takk for koselig kommentar. Vakkert med gåsunger, ja. Får se om jeg ikke får kjøpt meg noen jeg også i løpet av uka. Her står forøvrig greiner fra morelltreet i full blomst (inne altså).

Ønsker deg og dine en riktig god påske!!!

Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita