lørdag 14. april 2012

Kaffestasjonen.....



HELG

Dagens bilde er fra kaffestasjonen våres på kjøkkenet, Jeg drikker ikke kaffe men alle andre her i huset gjør det. Det fine med denne kaffe maskinen er at det er bare å trykke på en knapp så har jeg ferdig te vann i koppen med en gang ,så da slippeer jeg å drive med vannkokeren :-)

Nydelig vær her på østlandet i dag så man bør vel komme seg ut. Gubben er på villmarksmessa,hadde egentlig tenkt å lure han med meg på hagemessa men sån ble det ikke....

Hva skal du bruke helgen til ???


2 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

Hei Anita - og tusen takk for koselig kommentar!!!

Så flott!!!

Har sett mange slike kaffestasjoner i det siste og skulle gjerne hatt en slik - men ser ikke helt poenget når ingen av oss drikker kaffe. ;) Så da får jeg nyte andres. ;)

Klem

Lalique sa...

beautiful weekend friend
from Turkey

http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita