lørdag 21. april 2012

Litt kjøkkenkos



Lørdag morgen,tidlig oppe skal på jobb i dag,har vært sykmeldt hele uken pga vonde føtter/ben og kan jo ikke si at de er blitt noe bedre,men krise på jobb i dag så da får man dra,så får vi se hva vi gjør videre....

Våknet opp til bortimot 10 cm med snø i dag,nå er jeg lei, var å satte ned blomster på grava til pappa i går,lurer på hvordan det har gått med den,det var stemor men alikevel,vi får krysse fingrene....

Helgen skal brukes til tømming/vasking av stuen i 2 etg som skal bli gjort om til kontor/gutterom .da stuen ikke blir brukt. Jentene har hvert sitt rom med tv og de sitter jo der hvis de ikke er nede i stua sammen med oss, og gubben trenger større arbeids plass. Gleder meg.......

Har du tv stue og blir den brukt hos dere ????????????




Bildene er fra brettet på kjøkkenbordet


1 kommentar:

Manne's hverdag sa...

NYDELIGE BILDER, ANITA!!!

Håper formen din snart blir bedre, og ønsker deg og dine en flott helg!!!

Klem

PS!!! Guttæne mine har egen TV-stue, og den brukes HVER ENESTE DAG!!! :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita