lørdag 28. april 2012

Litt nytt på soverommet


Da er det vår på soverommet,de blå/beige putene er ferdig sydde ,litt pynt er byttet ut og det ble lyst og herlig der inne. Skal kjøpe en til av de store putene jeg har bak så jeg kan få ut den hvite,men da må jeg på Ikea først. Fikk litt dilla på å sy disse putene,de første jeg sydde som egentlig skulle på soverommet havnet i stuen så da ble det disse her inne. 
Kommer bilder av stua i blått senere.
Nå litt husvask, far og Mille er på fjellet så da blir det to dager uten hår og sand over alt,utrolig hva hun klarer å dra med seg inn.

Nyt lørdagen folkens 






4 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempeflott kombinasjon av puter! Så vakre farger og mønster.

Snekkerfrue sa...

For noen herlige farger på putene! Blir helt inspirert!:)
Nå er det forresten tid for mini-gave hos meg, trekning 27.mai!
Ønsker deg en nydelig dag!
Klem fra Snekkerfrue

Livy sa...

Det ble veldig fint!! Nydelig soverom dere har!

En fin lørdagskveld ønskes deg! Klem fra Livy

Janicke sa...

Så flink du er, Anita :-) soverommet deres er nydelig!
Åååå, så deilig det er at våren endelig er her! Kos deg med hjemmealenetid :-)

Klem fra janicke

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita