tirsdag 10. april 2012

Amazing Race...........




Ja da var påsken og etagildet over og hverdagen er på plass igjen. Nå får vi skjerpe oss i forhold til hva vi spiser,for nå kommer bikini sesongen fort.

I dag så er jeg så heldig å få være med på premiere på TV2 Amazing Race på en kino i Oslo,sammen med pressen,deltagere og noen heldige utvalgte.
Gleder meg masses til det. Det blir jo også en Oslo tur sammen men ei venninne,så får vi se hva som blir med hjem i dag
Her laver snøen ned og jammen har det kommet litt også,men håper den forsvinner like fort som den kom.

Ha en fin ny uke

1 kommentar:

fru. Lærum sa...

Høres spennende ut :-)
kjenner meg litt handlingslammet av dette været...tror jeg er i sjokk! ;-)

Ha en fin dag!

klem tone

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita