fredag 16. april 2010

Fredagskos og interiørblader


Da var det fredagskvelden igjen og vi jentene koser oss hjemme med levende lys, nye roser og en stor bolle smågodt.
Rema 1000 har faktisk fine og billige roser 10 stk for kr 39,- og disse står faktisk veldig lenge.

Fikk kjøpt meg siste utgave av Bolig pluss og Bonytt og det var faktisk en del interesant lesestoff der, gikk fort igjenom , så jeg får sette meg ned å lese skikkelig etterpå, masse kos og ideer :-)

Kjøper en del forskjellige interiør blader ,men må vel si at at Vakkre Hjem er min favoritt.

Hvilket blad er den favoritt ?

Klem Anita

1 kommentar:

Familien i Fjellborg sa...

Hei igjen
Fikk du løst problemet ditt ang bilde ?
Flotte roser -de behøver jo ikke koste så mye for å være fine. Mine favoritter er nok Vakre hjem og JDL. kos dere videre i kveld.
klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita