søndag 4. april 2010

Våren 2010

Hei i dag har vi hatt en flott dag med store glimt av sol, noe som inspirerte oss til å tømme terassen for snø, og vi hadde masse men tok snøfreseren så gikk det ganske fort. Bildet over er av huset vårt på fremsiden, som dere ser så er det en stund til det blir bart hos oss.Gleder meg til å beise huset hvitt til sommeren......

Dette bildet er tatt fra gårdsplassen våres, får ikke gjøre noe om det er litt snø der så lenge verandaen er snøfri.

Her har vi funnet frem hagmøblene som pleier å stå på verandaen under presenning da vi ikke har noen utebod der det er plass til alle møblene.
Fikk tatt frem to stoler og bord , noen krukker og ryddet litt opp i busker og høstblomstene som var snødd ned. Har fått planlagt litt hva vi trenger av blomster og busker så nå gleder jeg meg bare til å begynne blomster innkjøpet , alltid like koselig. Koste oss litt i solveggen med en kald pils og det var fortjent etter måke jobben.
Ha en flott søndags kveld alle sammen.

Klem Anita

4 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Ja snart er våren her for fullt... :D
Jeg gleder med sykt til å holde på utendørs å dille... Har begynt litt på terrassen siden vi har tak over den... :) *Herlig*

* Ha en fin søndagskveld *

Klemmer fra Malin Virginia ♥

Ruter & Hjerter sa...

Plutselig er det helt bart:) her spisrer det i hagen som bare det!! :)

Familien i Fjellborg sa...

Er ikke misunnelig på all den snøen din du ... syntes faktisk litt synd på deg. Her er det bart og fint - bare noen små snø hauger. Et par krokus har også kommet fram :)
Kjempekoselig hus du har.
klem anita s

Gry sa...

Så fint hus dere har! Snøen hos deg er vel omtrent som her. Dere var kanskje mer heldig angående sol i dag.. Her fløy jeg ut og inn for sola forsvant stadig vekk og da var det kaldt... Men nå satser vi på at sola får tak snart og at snøen forsvinner. Nyt siste rest av påske ;) Klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita