fredag 30. april 2010

God helg

Da var det helg igjen og denne gangen falt jobbelørdagen min på 1 mai tjoho litt flaks skal man ha. 

Kriina party gikk kjempefint ble et veldig bra salg så jeg fikk kjøpt meg noen kjempe fine krakker som jeg skal ha på badet,selvfølgelig noen lysestaker og fikk en kjempe artig sparegris som vertinegave. Glemte helt å ta bilder oppi hele greia da det ble litt hektisk rundt bordet av kjøpe lystne damer.
Ønsker dere alle sammen en flott helg og nyt fridagen for dere som egentlig jobber på lørdager.Bilde av krakken er tatt fra katalogen til covent garden med telefon,de andre bildene er lånt fra Kriina interior



Stor klem fra Anita

3 kommentarer:

Janicke sa...

Den krakken var bare lekker :-))

God helg til deg også :-)

Klem fra Janicke

Elizabet Stilig hjem sa...

Så søt den krakken er. En god helg til deg også.

Klem Elizabet

Familien i Fjellborg sa...

Så heldig du var med 1.mai i år. Mannen min hadde uflaks i år for det var hans fri lørdag. Men sånn er det. Kul krakk :)
ønkser deg en flott helg anita
klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita