torsdag 2. september 2010

Høsten = lystid, billige lys på Nille


Heisan torsdag morgen og solen skinner ser ut til å bli en flott høst dag i dag. Litt pusleri i heimen,har en fridag mindre i uka akurat nå og det merker man jo hjemme. Satser på en god tur i skogen med Mille i dag også,så man får klarnet tankene litt......
Høsten er kosetid for meg inne,masse stearin lys og kos,det går utrolig masse lys denne tiden og nå har Nille tilbud på kubbelys til kr 10,- så da er det bare og hamstre.
Har en venninne som HAMSTRET ( litt i overkant for oss fleste) men hun kjøpte 178 lys (ferdig pakket i kartonger derfor dette antallet) så hos henne blir det ikke mørkt i høst :-)
 Lysestaken  på bildet over har jeg også kjøpt hos Nille,skulle egentilg stå ute men det har jo bare regnet siden jeg kjøpe den,så da havnet den på kjøkkenbordet
Ønsker dere alle en flott dag i dag

Hva skal dere bruke dagen til i dag ?

2 kommentarer:

Besta sa...

Jeg har også hamstret noen lys..men ikke samme mengder som dere:)
Ha en fin dag.

klem fra marilyn

nille sa...

Så hyggelig at din venninne har hamstret lys hos oss - vi tar det som et tegn på at hun er fornøyd med kvaliteten og prisen! Og som et tegn på at hun skal kose seg masse i desember :) Takk for at du delte! Vi måtte tipse om bloggen din til våre lesere med eget innlegg hos oss.

Ønsker deg en fin mandag!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita