søndag 29. august 2010

Søndag ble bakedag og ikke messedag

Heisan på søndagen
Ble ingen tur på messa på meg i dag da kroppen slo seg vrang med både diare og oppkast,så jeg får ha det til gode til neste gang. Sikkert mye lekkert der.....
Har hatt noen timer på sofan og det har hjulpet, kjennes ut som om formen stiger. Har fått bakt oss brownies i dag som har fått bein å gå på.
Kathrine har rommet fult av venner som koser seg og ser på film,så da ble det litt kake på dem :-)


Legger ved oppskriften,den er verdt å prøve en av de beste jeg har bakt,og har allerede delt ut oppskriften til de fleste som har smakt den,så her er det bare å bake jenter

BROWNIES  (dobbel posjon til lang panne,ellers ca 26 cm form )


3 egg
4,5 dl sukker
2 ts vaniljesukker
2,5 dl mel
150 gram smør (smeltes)
6 ss kakao


Bland ALT i bollen på en gang og visp det godt sammen.
Stekes på 170 grader i 35 min i midten av ovnen.


LYKKE TIL


Nydelige blomster jeg fikk til bursdagen min som begynner å springe ut
Klem Anita

1 kommentar:

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei

Så flink du er som orker å bake selv om du er syk da. Håper formen er tilbake nå og at alt står bra til.

klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita