søndag 19. september 2010

Bilder fra Edinburgh turen


Søndag morgen solen skinner og det ser ut til å bli en flott dag. Er godt i gang med div prosjekter fikk ryddet klesskapet i går , og det er så deilig å få unna noe, Bettina og jeg tok oss en tur til Gjøvik i går og endte opp med nytt senge tøy og nye håndklær så da må det skiftes på senger og vakses.....


Fant masse lekkert hos Kremmerhuset men fikk det ikke med meg da vi kjørte tog i går så da begrenser det seg med hva man orker å bære med seg.


Legger ved noen bilder fra Edinburgh turen våres, vi hadde en kjempe tur fikk både fint og skikkelig Skotsk vær.....litt handling ble det også men var ikke så masse spennende å ta med seg hjem.


Synes det var en flott by med masse fin arkitektur og massse historie men kommer ikke til å reise tilbake dit....Forelska meg helt i Praha i fjor og blir lett at man sammenligner.....


Ønsker dere alle en flotters søndag med masse sol.


1 kommentar:

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei og velkommen hjem
ser ut som dere har hatt en flott tur.
byen er jo utrolig sjarmerende
ønsker deg en flott søndag
klem fra anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita