torsdag 30. september 2010

Jeg har dilla på.....



Så mangt egentlig, men kurver i natur materialer synes jeg er kjempe kos. Det gir en veldig fin lunhet i rommet. Har egentlig dilla på mange ting så vi får se hva som dukker opp her i innleggene fremover.har laget et om alle lysestakene mine før, nå litt kurv ting , .......
Hatt en ny spinningtime i dag og det ser ut som om detta går frem over. Gleder meg til neste time(noe jeg aldri hadde trodd  JEG skulle si )



Snart helg,far har dratt på jakt denne helgen også så vi jentene regjerer i heimen, så vi får se hva vi får ut av den, jobbing til seint i morgen og pån igjen på lørdag så det er vel ikke så mye igjen av helgen etter det.


                   Håper på litt god vær så vi kanskje kan få gått oss en god tur i det fine høst været.

Ønsker der alle sammen en fin fredag og nyt helgen,noen av dere starter vel på høstferie også og reiser bort.


3 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelig blogg du har Anita. Jeg må legge meg til som følger, så jeg finner tilbake hit ;)
Helt enig med deg; kurver er utrolig fint :)

Klem fra meg

Gammel stil sa...

Kjempefint innlegg:)

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

Flotte bilder - koselig innlegg!!!

Ha en fin helg!!!

Hilsen
Marianne

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita