tirsdag 17. august 2010

Litt inne kos om kvelden


God morgen
En grå og trist dag å stå opp på,skal jobbe ekstra i dag ,ellers så hadde jeg nok holdt meg under dyna noen timer til :-)
Merker at høsten kommer snikende,veldig koselig om kvelden å kunne tenne litt lys inne igjen,blir så koselig steming :-)
Litt bilder fra stua i går kveld,litt dårlig bilde kvalitet denne gangen,telefonen er ikke helt god på some inn :-(


Ha en strålende tirsdag alle sammen
                                                                     Klem Anita

1 kommentar:

Gry sa...

Hei Anita og takk for koselige hilsner hos meg, det varmer! SÅ fine bilder fra stua deres, så stemningsfult og fint med tente lys og peis! Ja, høsten har også sin sjarm ;) Flotte innlegg du har hatt i det siste med mange flotte bilder fra gang og bad. Ønsker deg en fin uke videre! Klem Gry <3

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita