tirsdag 20. juli 2010

We love our new shoes


Kort innpå med et lite sko innlegg,, fikk kjøpt oss en del Convers sko i statene til en latterlig pris kr 240,- det er omtrent det vi betaler inn for de i skobutikken, sprøtt at det skal være så store pris forskjeller på sko fra det ene landet til det andre.


Det var sinnsykt mange modeller og farger og velge mellom i Converse butikkene men valget falt på klassiske rød og rosa pluss noen beige lave uten snøring. Rosa er mine ,røde er jentene sine


Koser meg ellers inne med levende lys ,P4 og ryddre og vasker litt i kjøkkenskapene....

Hva bruker du dagen til i dag ?

Vi prates
Klem Anita

1 kommentar:

Min stil sa...

Lekre sko. Det er så morro når man kommer over slike kupp!
Ha en fin dag.
:) Susanne

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita