mandag 12. juli 2010

Jentene som kan når de vil

God kveld
Da jeg kom hjem fra jobben i dag hadde jentene vært utrolig flinke å beiset,de hadde tatt hele leveggen og da ble vi veldig overasket.....skal si de kan hvis de vil ( også hjelper det vel litt med litt sommer penger ) men det har de virkelig fortjent.....

Kathrine synes det var så greit å få tatt litt siden pappa synes dette er så kjedelig, da snakker vi om å ta ansvar.
Polakkene er kontaktet men hadde ikke mulighet før i slutten av mnd så vi får se hvor langt vi kommer.

Setter nok igjen arket i 2 etg og gavel vegger pluss rekkverk og gjerdet :-)


Sliter fortsatt med riktig søvn mønster så skal prøve hardt å holde meg våken i kveld så jeg får sove hele natten
Ha en fin mandags kveld alle sammen


Klem Anita

4 kommentarer:

Villasol sa...

Så flinke jenter du har. Godt med litt hjelp og de synes det er greit med litt lommepenger også. Kjempeflott blir det også! rålekkert!

Ha en fin kveld! Og håper du får sove :)

Klem Ingunn

Martilie sa...

Å så deilig med litt hjelp, koselig med velvillige jenter -selv om det vanker feriepenger for jobben :)

Huset blir nydelig i hvitt, for en forandring :)

klem fra Tove

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Så flinke jenter da!!! Ja feriepenger trenger dem vettu hehe...blir kjempefint det der da!!! Og for et flott hus du har!!

Ha en fin sommer :))

Klem klem

Besta sa...

Godt med gode hjelpere:)
Jeg sliter alltid med søvnen når jeg kommer hjem fra usa. Da er sovetabletter det eneste som nytter for meg. Tar de 4-5 dager til jeg kommer i riktig rytme igjen:)
Ha en fin dag.

klem fra marilyn

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita