mandag 7. februar 2011

Lampe til soverommet

Mandag morgen og ny uke på vei, nå går det fort til det er vinterferie,håper på bra vær da jeg skal ha fri :-))
Har endelig bestemt meg for hvilken lampe jeg vil ha på soverommet og det blir denne.



Tror det vil bli litt lunt og fin med det treverket som er i foten .Får sende gubben innom butikken å kjøpe to stykker så vi blir ferdig. Går litt sakte her om dagen, da gubben er helt kjørt etter lange dager på jobben i uka,men blir nok ferdig en eller annen dag. Fikk opp gardinen og stikkontakter i dag så da er vi et steg nærmere :-))
Ønsker dere alle en ny fin uke

                                                                             Klem Anita

1 kommentar:

Janicke sa...

Lekker lampe, og jeg er sikker på at de kommer til å passe perfekt til ditt soverom :-)

Jeg ønsker deg en deilig mandag :-)
Klem fra Janicke

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita