onsdag 23. februar 2011

Ivrig medhjelper



Etter en Ikea tur i forrige uke så ble det med en ny krakk hjem,kjekt å kunne ha to stykker så slipper man å flytte fra rom til rom....
Prøvde meg å montere den sammen på søndag men kjente at dette var ikke noe for meg,har ikke tålmodighet til sånt.
Dette er jo enkelt sa min yngste datter å satte i gang,og før jeg visste ordet av det så var krakken ferdig og mor var kjempe fornøyd.



Hyggelig at så mange vil være med på giweaway en min, fortsatt mulighet til å melde seg på , trekningen foretas den 6 mars :-))
Langdag på jobb i dag, men vi driver å pusser opp butikken så da har vi litt å henge fingrene i ,for ellers er det stille om dagen.

Ha en flott dag alle sammen

1 kommentar:

Emidoras verden sa...

Flinke jenta!
Godt du har ei nevenyttig datter:)
Har heller ikke den store tålmodigheten når det kommer til flatpakka møbler:)
Ha en fin kveld!
Klem Nina

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita