tirsdag 1. februar 2011

Flotte orkideer på Rema til kr 69,-



Heisan ,har pyntet opp litt hjemme med flotte rosa orkideer i stua, kjøpt på Rema 1000 til kr 69,- pr stk. Her hos oss var det flere farger og store flotte blomster så her er det bare å løp å kjøp ,ser jo andre steder at de koster opp til 200,-


                                                                                 

Ønsker dere alle en fin dag og håper dere får bruk  dagen til noe spennende. Dårlig bilde kvalitet i dag :-(
                                                              
                                                                           Klem Anita

6 kommentarer:

Jatte sa...

Oi, det var da billig!
Så kjekt- var jo lekker også den♥

Ønsker deg en fin kveld,
Klem Jatte♥

Fru Rosas Hjem sa...

Takk for tips :)) Da skal jeg ta meg en tur innom rema snart :)

Så fint du har det :) likte det mørke konsollbordet du hadde i bakgrunnen :)

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige murstensvegger du har:DDDD klemz

Villasol sa...

Kupp!! det var kjempebillig! Og så nydelig farge. Må nok en tur på Rema i morgen og se om de har her :)

Klem Ingunn

Mari sa...

Dei var flotte, var innom Rema hos oss i dag men så ikkje noko til desse... Men eg klarte å få med meg litt blomster likevel:)
Ha ein fin onsdag!

Hulda sa...

Så mye fint butikken hadde av greengate, synes det i blått, som du viser her, er nydelig. Det skiller seg fra alle blomstermønstrene. Liker de også godt, men det er jo artig med noe nytt.

Tenk at Rema kan ha så fine blomster da! :) -Husfruas Memoarer-

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita