mandag 14. februar 2011

Happy Valentine Day

Mandag 14 februar og det er Valentine. Egentlig en amerikansk tradisjon som vi har hentet inn her i landet.
Ikke en tradisjon som vi legger veldig vekt på her i huset.
Alltid koselig med en liten oppmerksomhet skal jo innrømme det :-)

I dag skal vi på plateslipp til Johanna Demker på Hr.Nilsen i Oslo men først ut å spise en god middag sammen med gode venner, gleder meg til det.
Godt å kunne sette seg ned å bare bestille mat og vile beina etter en dag på messa. Gleder oss til det. Satser på siste toget hjem i kveld så det blir ikke veldig sent,er jo tross alt mandag .......

Ønsker alle dere flotte damer der ute en flott Valentine day og håper dere blir satt pris på i dag.
Må samtidig få ønske alle nye følgere velkommen til bloggen min, håper dere finner noe som er interesant for dere her. Hyggelig om dere legger igjen et lite spor etter dere,så jeg kan besøke bloggen deres.

1 kommentar:

w sa...

Vi feirer heller ikke Valentinsdag. Jeg og mannen min er veldig flinke til å overrasske hverandre hele året uavhengig av sånne dager:)

Ha en fin dag:)

W

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita