tirsdag 25. januar 2011

Ommøblering i stua og tur i finværet


Fridag i dag og har kost meg inne og ommøblert litt i stua på små møblene mine. Har tenkt på det lenge men ikke kommet i gang så i dag var jeg i farta fra kl 08.00 godt å få tatt det fra morningen.
Flytter man på møbler så må man jo stæsje om litt også og det forflytter seg jo i hele huset :-))



Har vært ute en god tur med Mille i det flotte været så hun har fått løpt litt i skogen, koser seg da. Til helgen planlegger vi skitur til hyta våres, tar 45 min med bil men er ikke lengere enn  ca 1,6 mil å gå på ski så da skal vi prøve det gubben og jeg. Jentene ville ikke være med så de koser seg hjemme. Koser meg masse når vi er ute på en god skitur med flott vær.




Er du glad i å gå på ski ?
Ha en fortsatt flott dag alle sammen

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita