tirsdag 4. januar 2011

Litt av det jeg fikk til jul.....

Da var julen over og snøen laver ned her på Grua. Venter på måkebilen så vi får unna litt snø utenfor huset.
Har hatt årets første spinningtime i helt nytt treningsannlegg med ny spinningshall og nye apparater og det var utrolig deilig å komme igang igjen...

Fikk masse fint til jul som jeg tenkte jeg skulle vise dere litt bilder av her, mye av det som sto på ønskelisten havnet i heimen vår :-)


Denne fine lampen fikk jeg av svigerforeldrene mine og passet perfekt på den plassen den var tiltenkt.



Disse lysestakene kjøpte jeg selv for penger vi fikk




Disse lysestaken fikk mor av NISSEN he he......og de små fikk jeg av jenten :-)

En del andre ting ble det jo også, så vi var kjempe fornøyde.

Fikk DU det du ønsket deg til jul?

Nei nå får jeg vel begynne med litt husarbeid så prates vi snart.

Klem Anita

1 kommentar:

Mona sa...

Hei! Har nettopp oppdaget bloggen din, og her er det masse flott. :) Wow!!

Nylig startet egen interiørblogg jeg også, om du vil bli følger og titte innom blir jeg glad. :)

Ha en fin dag. Klem Mona

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita