mandag 10. januar 2011

Dilla på brett


Happy mandag
Da er soverommet nesten på plass,mangler lister,nattbord (kommer i dag) og gardiner,tenkte jeg skal få sydd meg en lift gardin med et fint stoff fra Green Appel de har utrolig mye lekkert så jeg må ut å låne med meg noen prøver i dag :-)



Har dilla på brett for tiden samler det jeg har av lysestaker og annet stæsj på det ,synes det er mye letter å dekorere når man har noe å sette det på, så her er det brett å de fleste flater.



Bruker du mye brett til dekorasjon ?
Ha en knall fin dag alle sammen

Klem Anita

2 kommentarer:

Martilie sa...

Jeg elsker brett og stoore lysfat :) Synes det er lekkert (og lettvint og ryddig å samle ting i grupper :)

Kjempeflotte bilder!

Klem fra Tove

Anonym sa...

Hei :) Jeg har nylig oppdaget bloggen din,og synest den kjempeflott.Jeg er også glad i brett og fat å sette ting og tang på,ryddig og lekkert på samme tid.Kommer helt sikkert til å stikke innom bloggen ofte ;)) Mvh Linda Mari :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita