torsdag 27. januar 2011

Inspirasjonsbilder fra Living og God Helg


Har aldri vært på Living men funnet ut at jeg må ta meg en tur dit, har så veldig lyst på de lyktene som er på bildet over. Ser ut til at de har masse annet fint også.
Nå har vi fått gått oss en mil på ski med hodelykt,kjempe deilig følelse. Brownies er bakt som Bettina skal ha med seg på skolen i morgen så nå venter snart loppe kassa.



Kos dere med noen flotte bilder fra Living og ha en riktig god helg alle sammen

                                                                        Klem Anita

3 kommentarer:

Janicke sa...

Flotte lykter og flotte bilder :-) visste du at living har samme eiere som home and cottage? Alikevel kan man oppdage at bordet du hadde så lyst på på home and cottage er billigere på living og helt likt :-)
Living har også oftere kampanjer enn home and cottage - og det liker vi :-)))

Kos deg med tur på living :-)))
Klem fra janicke

Karna sa...

Likte VELDIG godt den lykten som var hengt på veggen....så tøff!
Klart du må ha deg en tur på Living, har det samme som Home & Cottage, men har alltid gode tilbud....Kos deg i helgen!

Unknown sa...

De har veldig mye fint på Living, men det er en butikk jeg glemmer litt, er nok fordi den som er her i nærheten ligger litt utenfor alt annet...
Når jeg først er der, finner jeg alltid MASSE fint - til en billig penge;)

Ha en herlig helg ♥

Klem Line

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita