fredag 1. oktober 2010

Velkommen


 alle nye følgere velkommen til min blogg, blir kjempe glad når jeg ser det er nye som legger seg til. Dere gir meg inspirasjon til å fortsette å blogge og massse fine ideer som jeg finner på bloggene deres.
Noen har jeg vært innom før,andre er helt nye for meg.
Skal prøve å få tatt en skikkelig runde i helgen å beøkt dere alle sammen.


                                                        
                                                            Så velkommen skal der være.
                                                   Nå skal jeg komme meg avgåre på jobb,
                                                           Ha en fin fredag alle sammen

                                                                    Klem Anita

9 kommentarer:

HEGEMOR.COM sa...

Åh, så fine bilder, Anita!:) Kjempenydelig blogg du har!! Jeg er ny i bloggverden og snubla plutselig innom her;) Inspirert!:)
Ha en god helg!
Hilsen Hegemor

Besta sa...

Alltid koselig med nye følgere, jeg har også fått en del nye i det siste og det varmer virkelig. Nydelig lyng også.

ha en fin helg.
klem fra marilyn

Gammel stil sa...

Kjempefine bilder!!:):) Vi blir så glad!

Klem:)

Manne's hverdag sa...

Vakre bilder!!!

En riktig god helg til deg!!!

Hilsen
Marianne

Villasol sa...

Så koselige bilder! Vakker!
Ha en fin helg!

Klem Ingunn

Grønnsakshagen sa...

Hei! Søkte på noe og havnet tilfeldig her hos deg:-) her va det mye fint, så jeg legger meg til som følger jeg:-) god helg!
Hilsen saga

Fruens sa...

Her føler man seg velkommen ja..
Tusen takk for det,er ny her i bloggverden..koselig og her blir man inspirert..god helg fra Fruen

Fru & Frøken C sa...

For en trivelig blogg du har. Også så masse flotte bilder:)
vi er nye bloggere, så greit å få litt inspirasjon hos andre.
Ha en fin helg.
Frøken C

Gry sa...

SÅ koselig du har gjort det! Ja, her føler en seg virkelig velkommen!! Både på bloggen og helt sikkert hjemme hos deg ;) Enig med deg, naturmaterialer er så fint og spesielt ting i kurv og rotting. En super søndag videre til deg, hyggelig at du vil være med på giveaway hos meg ;) Klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita