torsdag 7. oktober 2010

Litt flere detalje bilder fra heimen


Heisan for en flott høst dag det er i dag,helt nydelig. Har fått dilla på å ta bilder av detaljer i huset for tiden derfor så blir det en type bilder nå.....
Har knipsa litt rundt i dag også så jeg legger ved noen bilder.


Det nærmer seg helgen med storm skritt,, har fri lørdag, så den skal benyttes til en shopping tur til Jessheim og venne lag på kvelden ,gleder oss veldig til det, alt for lenge siden sist, men sån er det når jakt sesongen setter inn.



Burde helt sikker vært super husmor i dag men arbeids lysten dukker liksom ikke frem i dag, så da blir det heller super slappe av husmor, alt som skal gjøres går jo ingen vei......


Tv kveld med masse artige programmer i kveld så det blir nok noen timer foran skjermen :-)
Ha en flott dag alle blogg venner, og takker og bukker igjen for hyggelige kommentarer.


                                                                             

Disse koselige bokstavene kjøpte jeg når jeg var i Edinburg er til å henge opp på veggen,de henger sammen i en snor,kjempe koselige
                                                                        Klem Anita

6 kommentarer:

Janicke sa...

Så mange fine stemningsbilder fra ditt hjem! :-)

Jeg ønsker deg en deilig torsdag, og en fantastisk helg med venner :-)

Klme fra Janicke

Hverdagen vår sa...

Så fine bilder og herlig stemmning, her er heller ikke helgevasken blitt tatt, var så mye bedre ute i solen og i kveld tar jeg turen til Jessheim på bruktmarked som røde kors har hver torsdag, artig og mye rart.

Håper du får en fin kveld og herlig helg med gode venner:9

klem fra Eli

Besta sa...

Nydelig detalje bilder du viser idag:) Det ser så koselig ut hos deg.
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Karna sa...

Deilig å bare slappe av litt også, kjempe fine bokstaver.....ikke lenge til vi kan dukke ned i kassene med julepynt igjen....

Ha en fin helg!

Anette Willemine sa...

Tusen takk for koselig hilsen, Anita! :o)

Dere har så flott hjem! Du har veldig smak og setter sammen tingene dine så fint. Jeg har sittet og bladd i mange inspirerende innlegg du har hatt i det siste. Kjempekoselig kjøkken du har! :o)

De bokstavene på en snor var en morsom idé! Den kan det være jeg kommer til å kopiere! Takk for at du deler! :o)

Ønsker deg og dine en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei
så fine bilder du tar :)
kjemekoselig "stolkrok"
håper du har hatt en flott shopping dag idag og at vennelaget blir superhyggelig.
klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita