mandag 11. oktober 2010

Litt av helgens innkjøp

Mandag morgen
Kort innom med noen bilder av hva jeg fikk med meg hjem fra Jessheim på lørdag, to flotte kopper som er helt perfekt til en kopp kakao en kald høst kveld.


Fant også et snøre med hyssing på stativ som jeg synes var kjempe koselig. Var innom Confetti interiør og det var blitt en helt utrolig flott butikk (den i 3 etg) den må dere stikke innom hvis dere har mulighet masse flotte møbler der.
Vennelaget på lørdag var kjempe koselig som vanlig, formen var grei dagen derpå så da fikk vi ryddet bort sommeren ute.
Nå venter jobben så dere får ha en flott dag alle sammen her er det hvit rimette på bakken og - 4 grader på morra kvisten


Klem Anita

9 kommentarer:

Anita S sa...

God morgen
Så flotte ting du har kjøpt deg :)
koppene var sååå søte, så da blir det bare å nyte kalde høstkvelder fremover.
ønsker deg en fin dag på jobb
klem fra anita s

Hverdagen vår sa...

Å de koppene var søte:)
Ja ikke sant, møbelbutikken er fin, og for forbi den nede her om dagen, og ser ut som det er kommet endel nytt, i sommer syntes jeg det som sagt var litt for romantisk for meg-

Ha en fin dag på jobb og fin uke

Eli

vibeke sa...

Kjempe flotte ting du har kjøpt deg... Confetti er en kjempe flott butikk,er ofte innom den..

Ønsker deg en super Mandag..

Klem..

Gammel stil sa...

Såå nydelige ting du har fått tak i:) Det passer nok perfekt inn i ditt vakre og koselige hjem:)

Klem:)

H elle K sa...

Så fine ting. Takk for koselig hilsen. De sølv konglene på stett du mener regner jeg med, de koster kr 198, + event frakt. Er litt redd for å sende de men det går vel greit om de er pakket skikkelig. Ha en fin kveld.
Klem Kristin

Manne's hverdag sa...

Hei Anita - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!! Også meg a gitt. Men du kan tro jeg er spent på resultatet.

Så FLOTTE BILDER!!! Lekre lysestaker m/hjerter!!!

Ha en flott mandagskveld!!!

Hilsen
Marianne

Grønnsakshagen sa...

Så fine ting du har funnet:)
Og takk for butikk-tips, det skal jeg sjekke ut neste gang jeg er i området!

Besta sa...

Så fine ting du har kjøpt i helga. Likte godt koppene:)
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

Maliva`s verden sa...

Skjønner jeg må svinge innom Jessheim en av dagene jeg også....så mye fint du har kjøpt det. Lekkert var det også i gangen din.
Tusen takk for grat.hilsen til min datter også.
God helg!
Klem fra Maliva

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita