fredag 15. oktober 2010

Travel morgen


Fredag morgen  :-)

 i går kveld  fikk jeg  beskjed av min datter  at de skulle ta noen bilder i heimen våres i forbindelse med en elev bedrift der de skal selge varme puter, ok morro tenkte jeg, i dag tidlig forteller hun at det også kommer en fotograf som jobber litt for lokal avisen våres, så da ble det fart på mor med vaske bøtter og støve suger, for helge vasken fikk jeg ikke tatt i går da det var oslo tur og røntgen av rygg og bein.

Nå kan både helgen og ungdommer og fotografen komme så får de gjøre så godt de kan. ( håper bare ikke solen skinner igjennom vinduene for de er IKKE pene )



Ha en god helg alle sammen (bildene er lånt fra nettet i dag )

Klem Anita

4 kommentarer:

Grønnsakshagen sa...

Spennnende, håper solen venter med å skinne inn vinduene til etter at fotografen har reist:) fine småbord du har foresten.

Besta sa...

Så spennende, og typisk barn å komme med sånt i siste liten.
ha en fin helg.

klem fra marilyn

Tino sa...

Så spennende, håper alt gikk greit!

Ha en fin høsthelg!
Klem T

Gry sa...

Oi, så artig da! Håper alt gikk fint, blir jo spennende å se resultatet ;) Nydelige bilder fra gangen din i innlegget under her, så koselig benk!! Nyt søndagen min venn! Klem Gry <3

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita