tirsdag 4. oktober 2011

Endelig så kom boken jeg ventet på ....


Da var det tirsdag igjen og jeg har fri, i går så lå det hentelapp bok boken til Toril Slettvoll, den har jeg virkelig ventet på.
Så utrolig flott bok men masssse inspirasjons bilder. Elsker møblene deres,kunne gjerne fyllt huset mitt med denne stilen...
Boken får hedersplass på den gamle skrivepulten min i stua, der kan jeg sette meg ned i fred og ro og se på  alle disse flotte bildene.
En dag til på jobb, så er det høstferie på meg resten av uka.

Tusen takk for alle tips ang den lilla puta, det blir Bohus ,snart damenes aften og da får man jo 20% så det må man jo ta med seg.
Ha en fin dag alle sammen


Har DU kjøpt deg boken til Slettvoll?


10 kommentarer:

Thelma Louise sa...

koselig krok.:-))

Nei har ikke kjøpt boken..men kunne godt tenkt meg en titt i den ja.:-))

Emidoras verden sa...

Tror jeg må ønske meg den i gave:)
Sikkert mye lekkert der.
Lekker krok du har også!
Fortsatt fin kveld!
Klem.

MissMette sa...

Hei Anita :)
Har tittet litt på om jeg
skulle kjøpe meg denne
boken jeg også :) men det
blir ikke ennå... Har hørt
at den er utrolig fin ღ
Koselig bilder du viser og
så fint du har det ღ Ønsker
deg en fin, fin høstferie
som kommer... Stor klem fra
Mette

Bodil sa...

Hei Anita!
Liker også mye fra Slettvoll, sku gjerne hatt den boka ja...
Klem Bodil

Ann sa...

Hei på deg. Her var det mye vakkert å se på. Du har et vakkert hjem. Jeg kom tilfeldig over bloggen din, men jeg kommer nok tilbake hit på besøk ja. Jeg legger meg til som følger hos deg. Ønsker deg en super høstdag. En hilsen fra Trondheim. Klem

Karna sa...

Sant den var lekker....koser meg med boken jeg også, blir studert ned til minste detalj og ønsker at tippegevinsten på magisk vis havner på min konto...ho,ho...KOOOS deg!

salige lavendel sa...

Slettvoll har mye flotte kvalitetsmøbler ja. Hva koster boka?

Kaoskontroll sa...

Ønsker meg den boken jeg også! Og håper på økonomi til å kunne vurdere kjøp av Slettvolls møbler en gang. Mye lekkert ja! :)

Takk for koselig kommentar ang oldemor-gutterommet! :) Og takk for medhold i at kart hadde vært fint! Det periodiske systemet er en kul tanke... bortsett fra at det bare består av kjedelige firkanter. ;)

Klem

salige lavendel sa...

Ok, takk for svar =)

Simones Country Home sa...

Hei på deg Anita.

Oy, ja den boken må jeg nok kjøpe ja. ;o)

Fine bilder under her, liker godt krukkene dine.

Ha en fin helg.

Klem Simone ;o)))

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita