onsdag 19. oktober 2011

Syv armet lysestake på kjøkkenbordet


Dette er den nye lysestaken jeg har på kjøkkenbordet, er blitt veldig glad i den, for tiden er fatet fylt med nøtter, men gleder meg veldig til nov/des da jeg kan fylle den med granbar og annen koselig julepynt. Har hvite lys stående i denne synes det er finest, sammen med den hvite azalian i forrige innlegg så er kjøkkenbordet pyntet.

Kjenner at julefølelsene begynner å komme sigende, kataloger og blader er jo fullspekket av juleting, julemarsipanen er på plass i butikken ( ikke bra for min del,elsker marsipan ) gløggen har jeg kjøpt inn og koser meg med på jobben

Har du begynt å tenke på julen?
Er snart ferdig med alle julegaver,bare noen få igjen,godt å være tidlig ferdig.


5 kommentarer:

fru. Lærum sa...

God morgen, Anita!
den lysestaken er jo så flott....har sett på den selv :-)
Jeg er nok ikke innstilt på jul enda, men er nesten ferdig med julegavene!

Ha en fin dag!
klem tone

Villa Minde sa...

Den lysestaken ønsker jeg meg også!! Nyydelig <3 <3! Jeg er veldig innstilt på jul, men har ikke begynt på julegavene enda. Håper i år som i fjor (og alle årene før det) at jeg skal bli tidlig ferdig! (kommer not til å skje, men.. :o). Ønsker deg en strålende dag! Klem fra meg

Bodil sa...

Den er så fin, ønsker meg en sånn en. Er den fra Kid?
Ha en fin dag!!
Klem Bodil

Nina Iren sa...

Den der lysestaken der er bare så flott, eg har også lyst på en sånn. Ja det finnes på Kid. Nei er ikke i julemodus enda, men snart ferdig med julegavene.

Mamsens hus sa...

Jeg begynner å komme i julemodus. :)
Fredag skal jeg og en venninde bestille tur til Praha.
Reiser i Desemer for å få med oss julemarkedet. Gleder meg!! :):)
Flott lysestake du har kjøpt. :)
Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita