tirsdag 5. april 2011

NIB`sin April utfordring / hundebur




Hei og hopp slenger meg på NIB sin april utfordring, Ikke så veldig mye vi har laget selv her i huset ,men dette hunde buret har vi satt sammen selv. Kastet ut det store stygge svarte buret hennes og snekkret et under trappen, der har hun god plass og vi fikk utnyttet plassen der til noe fornuftig.

Hylle oppå buret til litt div stæsj og interiør blader er også et pluss.

                              Her kommer det noen bilder


                         

15 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Så flott utnyttelse av plassen! :)

Ønsker deg en glad dag, Anita!

Klem,
AW

Tine sa...

Så pent dere har laget det til! Vi vurderte også å gjøre noe sånt under trappen, men foreløbig ser det ut til at hundeburet står godt plassert.
Deres versjon var definitivt mye flottere å se på.

Unknown sa...

Utrolig smart løsning, og genial plassutnyttelse:)

Ha en fin onsdag!KLEM

Mamsens hus sa...

Dette var jo kjempefint!
Har gordon selv, så dette innlegget har jeg gledet meg til å lese.
For vanlige hundebur er ikke akkurat lekre.. ;)
Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Det var utrolig pent! Hvor har du kjøpt benken din? den var utrolig lekker:)

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei Anita
Lenge siden sist nå - så flink du er som her trofast med bloggingen. Hundeburet har jeg sett hos deg før og det er jo bare kjempesmart :)
håper at det står bra til med deg og dine.
stoooor klem fra anita s

Anitas Interiør verden sa...

Takker for alle hyggelige kommentarer :-)
Anonym : Den benken er fra Nomi,kjøpt i en liten butikk på Harestua,men veldig mange interiør butikker fører Nomi, kostet vel ca 5000,-

Anita

Junk De Lux sa...

Oj, det var jo kjempelurt!
Tusen takk for besøk fra deg i går men kan dessverre ikke hjelpe deg så mye med målene.
Da jeg lagde bloggen min var oppsettet et helt annet så jeg finner dessverre ikke målene for den malen jeg bruker finnes altså ikke lengre :(

Stooor klem!

Jatte sa...

Hei!!
Kjempelurt! Hadde tenkt det vi også, men viser seg at ikke voffsen her liker seg under trappa, blir sånn ekko i gangen da det er høyt opp til taket i 2egt så tror ikke det går! kjedelig da dette er supersmart utnyttelse av plassen!

Lykke til i utfordringen,
Klem Jatte♥

Karna sa...

Så utrolig smart....og under trappen der det ellers bare samler seg støvdotter var jo en knall plass å plassere "buret" også...og ikke minst så ser det ut som hunden storkoser seg!
Lykke til!

Thelma Louise sa...

så smart det der.:-) herlig hule.)vi har kjellertrapp under trappa , så det går ikke å lage hule... og så nydelig hund..)

flott da er vi enig om ordrebekreftelse på kommentarer.)

en fin dag i solen til deg.)

Hjertedamas blogg sa...

Flott utnyttelse av en plass man aldri får brukt til noe som helst. Vovvene våre er på vaskerommet, når vi ikke er hjemme. Klemz

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar:)))
Så stilig å ha hundeburet på denne måten. Stilig laget. Det går ikke hos oss, for da havner han i en bod. Men vi burde ordne et bur til han inne. Jeg kastet ut de andre to vi hadde... for de er ikke særlig dekorative. Men jeg har blitt inspirert;)
Nydelig hund:)
Sov godt, God natt:)

MissMette sa...

Kjempefin plass du har laget til voffsen din ღ
og ikke minst godt utnyttet plass :) Flott bidrag
til NIB konkurranse :) Ønsker deg en flott fredag
og helg som kommer. Klem fra Mette

Natasha & Beate sa...

For en utrolig smart løsning! Jeg skal kjøpe meg hund om ca 6 måneder og et sånt bur kunne jeg også tenke meg å lage, hva er det dere har brukt? Stenger?
Må også få sagt at du har en utrolig flott og inspirerende blogg:D

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita