tirsdag 16. februar 2010

Div skap

Hei tenkte jeg skulle vise frem de fine arve skapene vi har i stua. Dette skapet er fra beste foreldrene til mannen min, har vært en tur innom svigermor og sviger far,men da de ble lei det var vi så heldige å fikk det. Dette skapet er i orginal utgave,har litt lyst til å male det hvitt,men tror jeg vil angre meg, så foreløpig så blir det som det er så får man heller ha lyse gardiner,duker,puter stæsjo ol.
Vet ikke hvor gammelt dette er,men noen års farstid har det nok fått på seg :-) Koselig glassdør så man kan sett frem litt av det fine man har av div serviser og glass




Dette gamle skapet er arvet etter mormor til mannen min kjempe koselig skap dette har vi brukt som tv og stero benk en stund, godt å skjule alt stero annlegget(ikke så glad i å ha sånt fremme)




Dette skalpet har jeg arvet etter min bestefar og mormor som igjen har arvet det etter hennes far, Det morsomme her er at det er min oldefar som har laget dette skapet så da er det jo ekstra morro å ha det.Kan huske fra jeg var liten at han hadde godte boksen inne i dette skapet :-))
Dette var et lite innblikk i mine gammle skap som jeg er veldig glad i.

Og til slutt et bilde av sofa kroken min(mangler en lysestake på ene siden av speilet men den kommer etter hvert som den kommer inn på lager igjen hos Perfect home:-))Ha en flott tisdagskveld alle sammen

Klem Anita

1 kommentar:

På landet sa...

Så heldig du er som har en historie bak skapene, det med glassdør var kjempe fint.

Ha en fin uke.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita