tirsdag 9. februar 2010

Dilla på lysestaker


Hei tenkte jeg skulle skrive litt om alle lysestakene mine,har utrolig dilla på lysestaker har noen over alt,synes det kjempe koselig med levende lys. Har noen som er gammle og noen som er kommet til i den siste tiden får meg ikke til å legge bort noen så det er ikke alltid like lett når man kommer hjem med noen nye.
Legger ved noen bilder av noen av de fineste jeg har
Dette er lysestaker fra Covent Garden,Casa interiør, og perfect home Disse kommer fra Indiska,Covent Garden, Perfect Home og NordalDisse kommer fra Covent Garden,Perfect Home,Skeidar og Perfect HomeDisse kommer fra Perfect Home,Til bords,Perfect Home og NilleDisse kommer fra Skeidar,Bohus,? og Covent Garden

Dette var et lite utvalg av mine lysestaker er det flere av dere som har dilla ????

Ha en fin dag i snøværet

Klem Anita

4 kommentarer:

Ellemeller sa...

Jøssenavn! Eg skjønar at eg har mykje å ta igjen:) Eg har berre nokre få eg, men trur ikkje kjæresten meiner det er FOR få.

Fine var dei iallefall.

Gry sa...

Skjønner hva du mener... he he... Maaange lysestaker her i huset også ;) Jeg tenner lys (helst mange) hver eneste dag, både hjemme og på jobb. Et rom uten levende lys er et "kaldt" rom synes jeg. Så kos deg med alle de fine lysestakene ;) Ha en fin kveld! Klem Gry

Familien i Fjellborg sa...

Du verden... trudde jeg hadde mange jeg.. og så mange fine som du har - levende lys er jo bare såå stemingsfullt. Selv om ikke gutta her hjemme ser "poenget" med alle lysene.. guttær.. sier jeg bare.. tenner enda flere lys
klem Anita S

Fra gammelt til nytt sa...

Se her ja, flere som er glad i lysestaker ser jeg. Jeg har også en del lysestaker, og det rare er at jeg som regel kjøper to og to, enten like eller ulike str, men to må det være, og det ser ut som det er en gjenganger hos deg også. Hva er det med dette fenomenet tro ;-) Flott blogg som jeg liker å kikke innom.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita