søndag 2. oktober 2011

Litt ny styling på stue bordet


Søndag morgen ,grått og trist ,men det gjør ingen ting for jeg har inne planer i dag, her skal det ryddes og kastes fra 2. etg gamle madrasser og en del annen små rot, skal bli godt å få gjort det. Jentene i huset går inn i høstferie modus her i huset, jeg har ikke noe ferie før torsdag ,og da skal det bli godt med noen dager sammen henngende fri :-))
Har endret litt på pynten på stue bordet, forandring fryder, krukkene var mye større enn jeg hadde trodd men det gikk, da bordet er litt over size str. Synes det ble veldig fint jeg, enkelt og ryddig.
Gleder meg til å få det nye stue bordet som er bestil hos TM Design så jeg blir kvitt den gul/orange fargen jeg nå har :-)

Her kommer litt bilder.


HA EN FLOTT SØNDAG ALLE SAMMEN, HVA SKAL DU BRUKE DIN TIL ?





3 kommentarer:

Unknown sa...

koselig stue du har:)
Nyt søndagen!;)

Her skal dagen brukes til å pakke og reise på høstferie;)

Manne's hverdag sa...

Virkelig lekkert, Anita!!!

Og synes det "orange" bordet passet veldig fint inn, jeg...

Fortsatt god helg til deg,
her er vi i full gang med oppussing av soverommet.

Hilsen
Marianne

Hverdagsgleder sa...

Lekkert pyntet og veldig koselig stue :-))Ha en fin søndag !

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita