fredag 28. oktober 2011

Drømmer om nye møbler i gangen

Bildet er lånt fra Living
Fredag og helg og her går det fortsatt i hundre. Jobb og begravelse i dag ,gruer meg til den,mamman til en klasse kammerat til Bettina :-) Hvil i fred Anita <3

Ellers så sitter jeg jo her og drømmer om nye møbler i gangen, har hvit harmoni men nå synes jeg det er så mange som har den serien, så jeg vurdere å selge møblene og få inn noen andre, litt mere natur. Har en plan i hodet mitt så vi får se om den blir gjennomført, må se møbelet i virkeligheten først,kanskje det ikke er noe fint.......
I morgen er det rakefisk lag sammen med gode venner og det gleder vi oss masse til.
Bildet er lånt fra Living
 Fine bilder er lånt fra Living,ikke disse jeg har tenkt meg men synes de var litt annerledes :-)
En riktig god helg til dere alle sammen,håper dere bruker den til noe morsomt :-)


                                                   

3 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Anita :)
Masse fint rundt omkring, og ja
det frister, hihi... Å jeg kan
sitte i timer å bare se rundt
omkring... Men nå er det helge-
vask og mat før vi skal i 40 års
dag til min kjære søster ღ Ønsker
deg en flott fredag og helg, klem
fra Mette

Thelma Louise sa...

uff begravelser gruer man vel alltid for..samtidig som det føles godt etterpå...på en trist måte..

deilig å slappe av en søndag etter en hyggelig lørdag med gode venner..

spent på hva du finner til slutt av kommode..jeg kjøpte ny på ikea..eller vi..men jeg bestemte..en hvit enkel en..og den var fin ja..men hælle måne så står..målte bare bredden jeg..glemte høyden og dybden, er det mulig å være så kløenete da..ja det er det..-) den røk ut på finn 600 kr billigere og ble fort solgt, håper til noen som målte først.:)

god ukestart til deg.:-)

Anonym sa...

Ja, forstår godt at du vil ha noe annet enn dusinvare :-) blir spennende å se hva du ender opp med :-) Klem fra Robrohuset.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita