torsdag 13. oktober 2011

Damenes aften på Bohus Brandbu


Ikveld braker det løs , damenses aften, gleder meg masse, Finn Schøll skal holde foredrag, spennende så høre hva han har å si , sikkert noen tips å ta med seg på veien....
Lilla pelsputer håper jeg å finne, og at fargen er den lilla fargen jeg vil ha.....
Drømmer om ny stol i stua så jeg kan få kastet ut den mørkebrune skinnstolen vi har, ( flyttes evt til hytta ) , skal sjekke ut en howard stol så får vi se hvor det bærer henn........ikke i brunt skinn som på bildet men lyst trekk.
Ha en flott dag i solen damer.

Har /skal du vært på damenes aften





1 kommentar:

Villa Minde sa...

Håper du koste deg masse på Damenes Aften og at du fant de lilla putene!! Jeg <3 formen på Howard-stolene og så er de så gode å sitte i! Ha en fiin dag! Klem fra meg

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita