torsdag 9. juni 2011

Vi baker brød,gjør du ?

Heisan
her i huset så går det for tiden i karbo fritt brød ,da jentene sliter med mage trøbbel hvis de spiser for mye hvitt brød. (ikke at det er sunt heller )
Har fått en bra oppskrift som er enkel å bake, som inneholder masse frø....

Den fine krukken som jeg har disse frøene oppi har jeg kjøpt hos Perfect home og den er jo annvennelig til det meste,men nå frø :-)
Hvordan er det hos dere baker dere brød selv ?

                                            Nyt dagen

6 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Nydelige krukker. :)
Jeg baker ikke brød selv, men burde absolutt gjort det.
Jeg har matalergi og kjøper brød på helsekosten.
Hjemmebakt smaker jo så mye bedre pluss at det lukter himmelsk i huset. ;)
Ønsker deg en fin dag videre.

Klem

Anonym sa...

Hei :)

Hva med å legge ut oppskrifta på brødet?? Er på leting etter en god oppskrift på lavkarbobrød.

Kristin Ø.

Anitas Interiør verden sa...

Det skal jeg gjøre kommer senere i dag
Anita

Anonym sa...

Ååå så kule krukker. De har jeg ikke sett før, men så har jeg bare vært på ett slikt party da:)
Nyydelig uteplass i innlegget under:)
jeg vil også ha....sukk...en gang i fremtiden!!

Brød...jeg er et brødmenneske og burde absolutt bake brød selv. Jeg har jo tid til det for å si det sånn.. Jeg tror jammen jeg skal begynne med det.
Kjøper du korn i Sverige da eller?

God kveld til deg og dine:)
Klem

Karna sa...

Så lurt...noen av disse brødene er gode...andre litt tung, og smaker mest som en kake....Finnes heldigvis mange fine oppskrifter....håper de blir bedre i magen!

Ha en fin helg!

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei anita
Håper dere har hatt en super pinse helg. Så flink du er som baker brød
, er desverre ikke så flink der jeg. Håper jentene blir bedre i magen, klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita