torsdag 16. juni 2011

Gårsdagens STORE opplevelse

Dette har jeg gledet meg til veldig lenge, BON JOVI i Oslo er ikke hver dag det. Konserten var sinnsykt bra alle de store slagerene kom på rekke å rad. Tok helt av under sangene Bed of Roses og Living on A Prayer da kokte det på Ullevål. Vi var heldige å hadde fått sitte plasser og så bra,skulle nok gjerne vært inne i The golden sircle,men sån ble det ikke.
Her går musikken på høygir nå og vi digger alle sammen.

Liker du Bon Jovi og var du på konserten i går ?



Nå skal vi til Oslo å kjøpe bunad og kose oss litt med shopping vi jentene.Her kommer et bilderas fra i går (bildene har jeg lånt  av Stein Johnsen som stod litt nærmere enn oss )




4 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååh, heldige du! Denne konserten kunne jeg virkelig tenkt meg å vært på;)

Så fint dere har fått det på uteplassen!

Gratulerer så mye med overstått vofsebursdag;)

Ha en strålende torsdag;)
KLEM

Mamsens hus sa...

Åh, så heldig du var. :) :)
Skulle gjerne vært der!
Ønsker deg en fin dag videre.
Klem

ARKinterior sa...

Heisann!
Jeg var der også:))
For en opplevelse!!
Knall gøy!!

Monica fra Moxas Univers sa...

Heldiggrisen!

Jeg så Bon Jovi live på Nobels fredspriskonsert for over 10 år siden en gang.. Den gang It's my life var den store hit'en.. syntes det er forundelig at han ikke har forandret seg noe siden den gang. (ikke at jeg klager på det altså.. hihi )

Klem fra Monica

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita