tirsdag 21. juni 2011

Litt sommer

Heisan i dag har vi hatt en fin dag her på østlandet med bare bittelitt regn :-) Da har puter,duker,blomster og lys kommet seg ut i paviljongen igjen og det er så koselig.
Har fått brukt den alt for lite synes jeg.
Dagen i dag har gått med til storvasking av kær og husvask. Huset blir fylt opp av tennåringer kl 18 som skal feire Bettina, så da har vi hatt litt å henge fingrene i :-)Mor og far rømmer huset i kveld og tar oss en sykkeltur,må jo passe på når det er opphold.
Håper de fleste av der har fått kjenne på solen i dag.

Ønsker nye følgere velkommen til bloggen min,håper dere vil trives her hos meg:-)

                                                Bilde i dag er en liten montasje fra paviljongen.

7 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

For et deilig og flott uterom dere har. Tenker dere hygger dere her:)) Vi har også hjørnesofa på terrassen og nyter å sitte deilig å behagelig. Ha en fortsatt finfin ettermiddag og kveld!
Klem Anne Karin

Mitt Landliv sa...

Det må jo være herlig å ha en slik god og romslig uteplass. Planlegger noe lignende i den nye hagen vår :)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Så flott uteplass dere har! Misunner dere den.. Har lagt meg som følger hos bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre :) Ønsker deg en riktig fin dag. Klem fra Cecilie

Villa Minde sa...

Så fin uteplass dere har, det er nok ikke vanskelig å kose seg der nei! ;o) Gratulerer så mye med dagen til datteren, håper feiringen ble super! Ønsker deg og dine en flott dag! Klem fra meg

Anonym sa...

Du har en helt fantastisk uteplass. Det er så kjedelig å ta puter ut og inn og ut og inn... Vi har virkelig ikke vært heldig med været i år. Snart er juni over og den har stort sett bare inneholdt regn:(
Vi får krysse fingrene for bedre vær, slik at du kan nyte uteplassen din og jeg kan bli ferdig med hagen min.
God St. Hans.
Klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg Anita. :o)

Så fint det ble ute i pavliongen din. Har også kjøpt meg en sån sofa, å den er god! ;o))

Ha en super helg.

Klem Simone :o)

Good Night, Olivia sa...

Hei! Snublet innom hos deg; med helt ny blogg er det ikke godt å vite hvor man skal starte... Fantastisk paviljong; og er den under tak kan du kanskje bruke den selv om regnet øser ned?
Lilli

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita