tirsdag 24. mai 2011

Welcome

Welcome var en ekstra sjablong som jeg fikk da jeg bestillte den store jeg har i stua. koselig med sånne ekstra  gaver. Problemet var at denne var hvit så det var ikke så lett å finne en plass til den da stort sett alle vegger er lyse her i huset.
Fant ut at jeg ville sette den nederst på speilet på soverommet våres, som tenkt så gjort og synes resultatet ble veldig bra ( synes ikke så veldig på bildet men men....)
Skal ha opp en liten hylle under speilet som jeg kan ha litt smykker og andre småting på  :-)
Dagen har gått med til spinning og veldig lite annet fornuftig, orker liksom ikke noe i dette blåse bort været.       

                                                     JEG VIL HA SOL OG VARME,

Tv kveld i dag med One Tree Hill og fruene og selvsagt Paradise hotell. Ha en fin kveld alle sammen

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Her i huset er det nok tv-program som står på tapetet, blant annet Grønn glede:DDDDD Ellers ble det jo fint med den teksten nederst på speilet. Klemz Grethe

Anonym sa...

Så nydelig bilde:) Det er vel greit å ikke gjøre så mye fornuftig hele tiden også:) Spinning er hvertfall svært fornuftig og god bruk av tiden:)

Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita