tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen alle sammen

Da var det tid for 17 mai feiring igjen. Flagget er på plass og regnet øser ned men i følge yr så skal det gi seg kl 09.00 og solen skal titte frem, håper det for alle de små som har pyntet seg og gleder seg til feiring av dagen.
Ikke noe stress her i huset , Kathrine dampet bunadskjorter for meg i går, duken var ferdig strøket så her tok vi livet med ro, ting var ganske annerledels når jentene var små-)
Får besøk av mamma og svigerforeldre i dag , skal kose oss med helgrillet indrefilet,is og jordbær :-)) nam nam gleder meg.




Ønsker dere alle sammen en strålende 17 mai feiring og gleder meg til å se masse fine bilder fra deres feiring.

                                                           Hipp hipp hurra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ut som en flott dag:) Mine føtter er ØDELAGT etter en lang dag på skolen...
Nå blir det morgenkåpe resten av dagen:)

Ha en god kveld videre..
Klem:)

MissMette sa...

Hei Anita :)
Gratulerer med dagen ღ hørtes ut som en kjempefin
dage du har hatt sammen med dine :) Det regnet
litt her også, men sola kom til kvelden i alle fall :)
Her blir det beina snart på bordet og Frustrerte
Fruer :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Stor
klem fra Mette

Mamsens hus sa...

Hei :)
En perfekt dag er over.
Har sett barnebarn gå i tog, og grillet med alle våre. :)
Herlig når vi alle samles.
Deilig å være gjest, for som du sier 17 mai er litt mer hektisk når ungene er små ;)
ha en fortsatt fin kveld.
Klem

Karna sa...

Håper dere hadde en stålende fin dag...her startet dagen med noen timer på hobbyrommet i fred og ro, før jeg fikk lunsjgjester...og etter det rømmegrøt hos mine foreldre sammen med resten av familien...er en koselig dag!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita