onsdag 4. mai 2011

Blomster i trappa....


Ja da var vi halveis i denne uken allerede, uff å tiden flyr.....i natt har vi hatt -3 kuldegrader (kanskje kaldere også) var det da vi la oss og når vi stod opp.
Jeg har jo som mange andre her inne kjøpt litt blomster ,men ikke masse for jeg orker ikke å ta inn og ut en hel haug med potter.
I går kveld måtte blomstene inn, og glad for at jeg gjorde det ellers så hadde det vel ikke vært så mye igjen av de:-(



Hvordan er det med deg , bærer du blomster ut og inn om kvelden?
Ha en fin dag alle sammen, ser ut til at solen kommer og det er jo spådd opp til 14 varme grader på østlandet i dag.

2 kommentarer:

I`Døsset sa...

Hei. Ja, det er det som er det skumle, disse frostnettene som plutselig kommer. Jeg har ikke kjøpt inn noe enda, pleier som regel og vente til rundt 17.mai, men bli jo utrolig fristet da når det er så varmt som det er nå. Ønsker deg en fin dag.

Maliva`s verden sa...

Vakre blomster, akkurat slike vil jeg ha etterhvert også. Men her er kun stemorsblomster og "pelliser"på plass. Utrolig nok klarte de seg i natt, da jeg glemte å ta de inn. Nei nå håper vi på varmere vær igjen, ikke sant? Tusen takk for hyggelig hilsen ang.min konfirmant også. God helg!
Klem fra mæ

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita