mandag 19. juli 2010

Nye puter på vei.......


Vel hjemme fra jobb,grått og trist men vi skal på grillfest med gode venner å kose oss med litt god mat og litt vin tenker jeg (fri i morgen )
I dag har vi fått unna masse sko som skal på salg og det var godt,så nå får vi bare håpe det kommer noen handel lystne kunder :-)



Fikk bestilt meg noen koselige ting hos Arbeidshuset på lørdag og gleder meg til de kommer :-)Noen flotte puter og et vakkert skil som skal på veggen ute på det nybeisete huset :-))


Ha en fortsatt fin mandagskveld alle sammen

Klem Anita



1 kommentar:

Besta sa...

Nydelig pute:) Jeg fikk kjøpt en ny pute i stavern i helga...alltid gøy med noe nytt. Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita