onsdag 28. juli 2010

Nye kopper fra IB Laursen


Da var nok en dag gått og vi er en dag nærmere helgen. Var innom en koselig liten butikk på Gran som heter Bua med det rare i og fikk kjøpt meg noen koselige kopper i dag.


Hang dem opp på den lille hylla jeg har på kjøkkenet og ble egentlig veldig fornøyd.
Var i tvil om jeg skulle kjøpe rosa eller lyse blå ,men valget falt på de rosa :-) Fant også en stor fin madonna som jeg fikk til halv pris,kommer bilder av den i helgen,orket ikke bære den med meg hjem i dag da jeg måtte kjøre tog.

Nei nå er det litt tv titting ,må ha med oss Brothers &Sisters.......er det noen av dere som følger med på den?
Ha en fin onsdagskveld 

Klem Anita






  

2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..Skjønne kopper
Er på jakt etter noen gode te-kopper, kanskje jeg skal se etter disse neste gang jeg er innom interiørbutikken:)
De var super skjønne..

Maliva`s verden sa...

Hei...takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Falt for disse søte koppene dine selv jeg;o) Håper sola skinner der du er, her er det rene høstværet..så nå er det frem med malingskosten....God helg! Klem fra Maliva

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita