søndag 11. juli 2010

Alt er stort i USA

God søndag


Her i huset sliter vi litt med tids forskjellen mellom Norge og USA er kjempetrøtte men sovner ikke før kl tre om natten så da blir det litt langt på dag før man kommer seg opp


Vi er i gang med beising av huset fra rødt til hvitt og tror det blir veldig bra,bilder kommer senere......


Vil vise dere noen bilder av noen flotte vaskemaskiner som vi så der borte,skulle hatt så store vi også så hadde kles vasken gått unna.......
Bare utseende på de gjorde at jeg hadde lyst på de for ikke om å snakke pris,synd det koster så mye i toll og moms for å ta ting inn i landet her,vet jo at elektriske ting ikke går grunnet el forskjellen men det er jo mye annet man kunne tenkt seg som er for stort til å ta med i kofferten :-)


Nei nå får jeg komme meg ut til beising så kommer jeg sterkere tilbake med bilder av huset og ting jeg har kjøpt meg.
Ha en fin søndag

Klem Anita

1 kommentar:

Emidoras verden sa...

Heisan!
Kan tenke meg dere har hatt en flott ferie.
Med en sånn vaskemaskin hadde klesvasken gått unna:)
Koselig blogg!
Her kommer jeg igjen:)
Klem Nina

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita