lørdag 6. mars 2010

Spiseplassen vår


Hei ikke så lenge siden jeg la ut bilder av kjøkkenet vårt men tar de med meg og melder oss på NIB sin utfordring. Utrolig mange koselige spise plasser der ute så det kan ikke være lett for dem å velge. Ønsker dere alle lykke til med utfordringen og måtte den beste vinne. Ellers hjemme etter en flott uke på hytta i Nordmarka hatt kjempevær og gått masse på ski,men det var godt å komme hjem igjen også,borte bra hjemme best. I morgen skal vi på kino å se Alice i wonderland (ikke helt min type film) men vi henger oss på. Ønsker dere alle en fortsatt flott helg.

Klem Anita

8 kommentarer:

Myhome sa...

Nydelig spiseplass dere har!!

Ønsker deg masse lykke til:))

Ha en fortsatt fin helg, og kos dere på kino i morgen!!

Klem Anita

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Kjempe koseleg og vakker spiseplass dere har☺
Trur eg og må driste meg til å melde meg på!
Ønskar deg ein god søndag♥
Klem frå AStrid☺

Gry sa...

Kjempekoselig og rålekker spiseplass dere har! Skikkelig gjennomført og stilig!! Ja, morsomt å dra på tur, men alltid deilig å komme hjem ;)Takk for koselig hilsen hos meg, det setter jeg pris på ;) Nå har vi kost oss ute i hele dag i det utrolig flotte været. Avsluttet med en skitur nå, det var bare en drøm å være ute. Så koselig med kino, den filmen ser jo morsom ut, kunne tenke meg å se den selv, men er redd det ikke er noe for tenåringsgutta mine.. ;) Ha en fin søndag videre! Klem Gry

Home and Cottage sa...

Veldig fin spiseplass dere har! Veldig hyggelig at du vil komme på føråpningen av CC vest-butikken vår - gleder meg til å hilse på deg!

Tomines hjem sa...

heihopp!! takk for hilsen.. da kjørte du nesten forbi meg da.. kanskje vi sees en vakker dag om du kjører forbi? vi sees iallefall på torsdag! heihopp!!

Hulda sa...

Så fin spiseplass! Jeg falt for golvet deres, jeg. Så effektfullt det var. Virkelig stilig! Hulda, Husfruas Memoarer.

Gry sa...

Hei igjen! Psst! Har noe til deg på bloggen min... Natti natt ;) Klem Gry

Precious Home sa...

Utrolig koselig spiseplass!

Ha en fin kveld!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita