tirsdag 30. mars 2010

Inspirasjon til ren seng




SOLEN SKINNER og det er fridag for mor, jobbe i morgen så er det litt mere fridager (smiler) Tenkte jeg skulle ta fatt på senger her i huset i dag godt å få skiftet på sengene så de er rene til påske. Det finnes jo så utrolig mange fine senge sett å velge i der ute at jeg fint kunne hatt et nytt hver gang jeg skulle skifte på senga,men det har man jo ikke plass til. Legger ved noen fine bilder som kan inspirere til en ren seng

Ha en flott dag

Dette flotte hvite senge tøyet kommer fra Florence veldig delikat og fint det under kommer også fra samme leverandør ....hmmmmm sov godt


Klem Anita

5 kommentarer:

Anonym sa...

elsker å legge meg i delikate og rene sengetøy....kunne lett ha sovnet i disse :-)
god påske til deg, Anita
klem tone

Familien i Fjellborg sa...

Mye fint - deilig med nytt sengetøy.
kos deg på fridagen din.
klem anita S

Gry sa...

Så delikate og fine bilder du viser! Blir inspirert til å rufse litt opp på soverrommet ;) Ingen ting er som å legge seg i rent sengetøy som dufter godt! Nyt fridagen, takk igjen for gode ord hos meg! Klem Gry

Ruter & Hjerter sa...

Kan du tenke deg noe bedre enn å stupe i seng i deilig, nytt og ikke minst rent sengetøy!?
Jeg er alltid like overbevist om at jeg sover dobbelt så bra de dagen det er nytt:) God Påske!

Mari sa...

Det å legge seg når det er nye rene sengklær, og gjerne som har vore luftet ute i det fri, det er herlig det!! Det var flere som lurte på fremgangsmåten på dei svenske kanelbollene, så siden eg er ganske dårlig å forklare så skal eg legge ut bilder av korleis eg gjer det neste gang eg baker dei:)Blir nok ikkje så lenge til for det minker farlig fort... Ha ei fin påske videre!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita